vrijdag 15 augustus 2014

Artiekel~ food

Je hebt vast wel ooit gehad dat je thuis zat en toen honger kreeg ?! Meestal pak je dan een lekkere donut of een snoepje, maar als je honger hebt kun je ook gezond een salade of fruit eten.
Als je een lekkere salade zoekt (hoe je het maakt) kijk dan even op mijn kanaal daar vind je een recept voor een fruit salade en een groente salade.



Mijn favoriete oplossing als ik honger heb: Yogert met fruit of een salade .
Het is alle bij lekker fris en vult ook nog eens meer dan als je een snoepje eet.

In de zomer is een lekker fris water ijsje wel lekker, maar hou het dan wel op een WATER ijsje, want als je aan een soft ijsje denkt of een magnum is het al gelijk ongezonder.

Als je op vakantie gaat dan geld precies het zelfde koop dan liever een lekkere salade (of maak er zelf een kan ook) maar ga geen snoepzak kopen bijv. een snoep zak van de kruitvat.

Natuurlijk kan je ook en snoepje pakken ik zeg niet dat dat niet mag maar niet te veel snoepjes per dag bijv. 2 a 3 snoepjes per dag is al genoeg, ga niet elke dag een zak chips naar binnen kanen dat is ongezonder dan wat dan ook.

Nouja ik ga jullie niet eisen dat je niet meer als 3 snoepjes per dag mag eten en je bent ook niet fout als je meer snoepjes per dag eet, maar let er op dat je niet TE veel eet 


Ik hoop dat jullie hier iets aan gehad hebben, Bedankt voor het kijken 

DOEI XOXO

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten