vrijdag 1 augustus 2014

Vakantietijd op het strand


Heel veel mensen gaan of zijn op vakantie, maar hebben jullie wel gedacht aan alle middelen en dingen die jullie niet moeten vergeten?? Als je op het strand ligt moet je wel verschillende dingen bij je hebben.
Aangezien ik op vakantie ga en de vakantie dicht bij het strand licht, moet ik ook niet de belangrijke dingen vergeten. Meestal als ik op vakantie ga ga ik lijstjes maken wat ik allemaal mee moet nemen en niet moet vergeten,zo doe ik dat ook bij de dingen die ik ga doen: zoals naar het strand gaan!

ik ga vandaag aan jullie laten zien hoe ik het opbouw en wat ik altijd meeneem om naar het strand te gaan:

ik begin met wat ik aan moet of al aan heb en dat zet ik onder elkaar: 

-bikini
-slippers 
-strandjurkje 
-strandtas 

daaronder doe ik de nodige dingen die ik echt nodig heb op het strand:

-bikini 
-slippers 
-strandjurkje 
-strandtas
-zonnebrand
-zonnebril 
-aftersun 
-koeltas 

daaronder het eten en drinken:

-bikini 
-slippers
-strandjurkje
-strandtas
-zonnebrand
-zonnebril
-aftersun
-koeltas
-water ( héél véél water)
-broodje met komkommer of iets anders fris 
-snoepjes 

en als aller laatste overig:

-bikini 
-slippers 
-strandjurkje
-strandtas
-zonnebrand
-zonnebril
-aftersun
-koeltas
-water ( héél véél water)
-broodje met komkommer of iets anders fris 
-snoepjes
-camera 
-tijdschrift 
-badhanddoek 
-zwemband 
-luchtbed
-ipod 
-oordopjes 
-borstel


Dit is wat ik allemaal meeneem op het strand, jullie zullen vast ook andere dingen meenemen naar het strand maar dit is wat ik meeneem.
bedankt voor het kijken!!

OP NAAR HET STRAND

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten