vrijdag 8 augustus 2014

vloggen❤

Heyy lieve kijkers,

Het is bijna zo ver ik ga op vakantie en dan ga ik heel de week vlogen dus jullie kunnen mee genieten hoe ik het heb op vakantie. Ik ga samen met een andere beautyblogger op vakantie, maar dat zien jullie nog wel op de vlogs wie dat is. We gaan allemaal leuke dingen doen en waarschijnlijk gaat zij ook vlogen voor haar eigen kanaal. Het word super leuk we hebben namelijk een stacaravan gehuurd en daar gaan wij dan een midweek overnachten super leuk het is ook aan het strand en zo, dus als het mooi weer is gaan we ook naar het strand.

Deze vlogs op mijn vakantie komen op mijn YouTube kanaal: beautyone100
En gelijk het bovenste kanaal die je ziet is mijn kanaal.

Ik plaats elke week een video op mijn kanaal maar ik had eerst een ander kanaal en daar wist ik het wachtwoord niet meer van dus ik kon geen video's meer plaatsen, dus moest ik een 2de kanaal aanmaken dus er staan nog niet zoveel filmpjes op maar dat komt nog ❤

In ieder geval er staat al 1 video op Beautyone100 ( van vorige week )

Deze week kan ik helaas geen video er op zetten omdat ik vandaag, morgen en overmorgen weg ben het lukte bijna niet om dit bericht te maken dus daarom is het geen artikel maar een klein berichtje.

Maar ik wilde jullie dit even laten weten dus ik hoop dat jullie over een paar weken even op mijn kanaal kijken en dan natuurlijk ook even mijn volg ( het worden 5 vlogs )
Ik volg een week van tevoren dus als jullie het zien ben ik er dan al geweest.


Ik hoop dat jullie dit korte maar ook leuke nieuws leuk vonden om even te horen.

Als jullie het leuk vinden als ik die week ga vlogen zet dan even in de reacties hier onder wat je ervan vind als ik die week ga vlogen.


Alvast bedankt ❤
 
Xoxo Maaike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten